Відкриваючи майбутнє: Важливість викладання штучного інтелекту в школах

Оскільки штучний інтелект (ШІ) стає невід’ємною частиною нашого повсякденного життя, освітяни та технологічні лідери виступають за включення навчальних програм, пов’язаних зі штучним інтелектом, до шкільної програми. Швидкий розвиток штучного інтелекту вимагає, щоб молоді учні розвивали фундаментальне розуміння цієї трансформаційної інновації, озброюючи їх знаннями та навичками критичного мислення, які допоможуть їм орієнтуватися в цифровому ландшафті.

Важливість викладання штучного інтелекту в школах

Оскільки штучний інтелект (ШІ) стає невід’ємною частиною нашого повсякденного життя, експерти в галузі освіти та технологічні лідери виступають за включення навчальних програм, пов’язаних зі штучним інтелектом, до шкільної програми. Стрімкий розвиток технології ШІ вимагає, щоб молоді учні розвивали фундаментальне розуміння цієї трансформаційної інновації.

На нещодавній Британській виставці освітніх тренінгів і технологій (BETT) у Лондоні кілька компаній представили інноваційні рішення, призначені для ознайомлення дітей шкільного віку з концепціями штучного інтелекту.

“Я думаю, що ШІ вплине на світ незалежно від того, в якій галузі ви працюєте, – сказав Бен Гарсайд, менеджер з навчання в Raspberry Pi, британській некомерційній організації, що займається освітою в галузі інформатики. “Тому замість того, щоб думати, що я повинен бути програмістом, ми хочемо, щоб молоді люди думали, чим вони цікавляться, і насправді думали: “А як ШІ зможе допомогти мені в цій ролі?”.

Хоча в Національній навчальній програмі Великої Британії штучний інтелект не згадується окремо, експерти вважають, що його інтеграція має вирішальне значення.

“Штучний інтелект не входить до Національної навчальної програми, але в ній є згадки про технології, які можуть стосуватися штучного інтелекту… Тому дуже важливо, щоб ми навчали їх про нього, про те, як вони можуть його використовувати”, – сказав Роджер Гроган, засновник компанії Jam Coding.

Гонконгська компанія 5G Nu Multimedia розробила робота-собаку “GO2” для навчання учнів початкових класів застосуванню ШІ. Генеральний директор компанії Алан Чан наголошує на необхідності впроваджувати навчання ШІ якомога раніше, починаючи з початкової школи і продовжуючи в середній школі.

Компанія Microsoft, яка придбала популярну гру Minecraft, також активно розробляє освітній контент, що розповідає дітям про принципи та етичні міркування, пов’язані зі штучним інтелектом.

“Ми хочемо, щоб діти думали про відповідальне використання ШІ, про те, які принципи лежать в його основі”, – сказав Джастін Едвардс, директор з навчального досвіду Microsoft у Minecraft.

Домініка Дьяні, керівник відділу освіти угорської компанії Bookr, що спеціалізується на технологічній освіті, поділяє цю думку: “Вони знають свої переваги, а також недоліки. Тож це має бути включено в нашу технологічну [освіту]“.

Оскільки цифрова революція продовжує змінювати наш світ, інтеграція навчальних програм, орієнтованих на штучний інтелект, у школи може дати учням можливість глибше орієнтуватися в технологічному ландшафті, озброївши їх знаннями та навичками критичного мислення, необхідними для використання потенціалу штучного інтелекту під час вирішення пов’язаних з ним проблем.

🔗 Source