Розширення можливостей вчителів: Трансформація навчальних програм у Малайзії надає пріоритет автономії та професійному розвитку
У той час як Малайзія готується до запуску нової шкільної програми у 2027 році, Національна профспілка вчителів (NUTP) перебуває в авангарді дискусій, виступаючи за реформи, спрямовані на вирішення проблем, з якими стикаються 185 000 вчителів країни.
В інтерв’ю New Straits Times від 16 травня 2024 року генеральний секретар NUTP Фузі Сінгон наголосив на необхідності надання вчителям більшої автономії в їхній педагогічній практиці. Він підкреслив, що вчителі, як професіонали, які найближче стоять до процесу навчання, мають найкращі можливості для того, щоб вирішувати, як викладати навчальний матеріал та оцінювати рівень засвоєння учнями того чи іншого предмета. Мета полягає в тому, щоб зняти адміністративний тягар, який часто відволікає вчителів від їхнього основного обов’язку – викладання і навчання.
У своєму виступі Сінгон підкреслив важливість узгодження нової навчальної програми з реаліями, з якими стикаються вчителі в класі. Зменшуючи адміністративне навантаження і дозволяючи вчителям зосередитися на своїх знаннях, майбутні зміни мають на меті дати можливість усім учням повністю розкрити свій потенціал, що є постійним викликом для системи освіти Малайзії.
На додаток до розширення автономії, Сінгон наголосив на необхідності розширення можливостей для професійного навчання та розвитку (PLD) для вчителів. Підвищення кваліфікації та впевненості вчителів через ПЛР може значно покращити їхню здатність сприяти навчанню учнів. Як приклад, Сінгон навів успіх проекту “Навчальні гуртки для формувального оцінювання під керівництвом вчителів” (T3LFA), ініціативи Інтернаціоналу Освіти, підтриманої NUTP та іншими організаціями-членами на чотирьох континентах.
Проект T3LFA надає вчителям можливість взяти на себе ініціативу у визначенні та впровадженні ефективних практик формувального оцінювання, що в кінцевому підсумку приносить користь навчанню учнів. У Малайзії проєкт вже допоміг 30 вчителям зміцнити свої навички формувального оцінювання.
Бачення Сінгона щодо нової навчальної програми підкреслює критичну роль професійного розвитку, орієнтованого на вчителя та очолюваного вчителями. Надаючи вчителям час і ресурси для вдосконалення своїх навичок, майбутні реформи спрямовані на побудову інклюзивної та якісної системи державної освіти в Малайзії.
Оскільки НУТП продовжує перебувати в центрі цих дискусій, впровадження нової навчальної програми у 2027 році обіцяє стати трансформаційним моментом для освітнього ландшафту країни, ставлячи вчителів у центр навчального процесу.
🔗 Source