Освітні можливості для вступників з тимчасово окупованих територій: вступ до ЗВО за спрощеною процедурою

Українська освіта забезпечує рівний доступ до якісної вищої освіти для всіх, зокрема для вступників з тимчасово окупованих територій. Освітні центри при закладах вищої освіти надають таким абітурієнтам підтримку у вступі, дозволяючи їм подавати заяви навіть без документів про освіту. Важливо знати строки подання документів та можливості підготовки до вступу.

Освітні центри підтримують вступників з тимчасово окупованих територій

Українська освіта постійно розвивається, щоб забезпечити рівний доступ до якісної освіти для всіх. Одним із важливих кроків у цьому напрямку є створення освітніх центрів на базі коледжів і університетів, які надають підтримку вступникам з тимчасово окупованих територій (ТОТ).

Завдяки цим освітнім центрам, вступники з ТОТ мають можливість подати заяви на вступ, навіть якщо в них відсутні документи про освіту українського зразка.

Для цього їм необхідно спочатку пройти річне оцінювання у визначеній уповноваженій школі за такими предметами:

Річне оцінювання можна скласти як очно, так і в форматі індивідуальної співбесіди з відеофіксацією.

Після успішного проходження річного оцінювання, вступники можуть подати документи до освітнього центру, включаючи:

  1. Заяву
  2. Сертифікати ЗНО/НМТ
  3. Документ, що посвідчує особу
  4. Довідку про успішне складання річного оцінювання

Важливо зазначити, що вступники з ТОТ мають право подати до 5 заяв лише через один освітній центр.

Подання заяв для вступників, які планують навчатися за кошти державного бюджету, триватиме з 19 до 31 липня. Для тих, хто вступає на контрактну форму навчання з можливістю переведення на бюджетні місця, строки дещо довші – з 19 липня до 23 вересня.

Щоб успішно підготуватися до вступної кампанії, абітурієнти можуть звернутися до Optima Academy, де їм нададуть індивідуальний підхід, фокус на необхідних предметах та систематизацію знань. Це допоможе вступникам бути впевненими у своїх силах та успішно реалізувати свої освітні прагнення.

🔗 Source