Освітні можливості для українських підлітків: розвиваємо лідерство, проєктні навички та стрес-менеджмент

Цього тижня представлено захопливі освітні можливості для українських підлітків віком 10-17 років. Вони можуть взяти участь у міжнародному семінарі в Австрії, онлайн-проєкті з розвитку soft skills, а також придбати благодійний планер для зниження стресу. Крім того, доступний вебінар щодо побудови кар’єрної стратегії з першого дня у виші.

Захоплюючі освітні можливості цього тижня

  1. Aspen Teens: Fight for UA dream. Лідерство в умовах війни

Цей освітній проєкт для підлітків 16-17 років дає їм можливість висловитися щодо майбутнього України, запропонувати власні ідеї та проаналізувати праці відомих мислителів. Семінар відбудеться з 7 по 13 липня у мальовничому Інсбруку, Австрія. Організатори – Klitschko Foundation та Асpen Інститут Київ – покривають усі витрати на проїзд, проживання та харчування. Подати заявку можна до 18 червня.

  1. MriyDiy Project School

Унікальна онлайн-програма неформальної освіти для дітей та молоді віком 10-16 років. Учасники розвиватимуть навички проєктного менеджменту та важливі soft skills. Заняття три рази на тиждень по 2 години протягом 2 місяців, починаючи з 12 червня 2024 року. Участь безкоштовна, учасники, які відвідають не менше 80% занять, отримають сертифікат.

  1. STRESSLESS PLANNER

Благодійний планер, створений спільно British Camp, Orner та командою психологів. Він містить 12 найпоширеніших стресових ситуацій у житті підлітків та ефективні методи їх подолання. 100% коштів від продажу спрямовуються на відновлення укриття на Миколаївщині. Придбати планер можна онлайн з доставкою по Україні та за кордон.

  1. Вебінар “Чому тобі потрібна кар’єрна стратегія з першого дня у виші та як її створити”

12 червня відбудеться вебінар від Дани Гінн, інженерки-механікині з 27-річним досвідом у керівних посадах. Вона поділиться рекомендаціями щодо складання плану кар’єрного зростання, на що звертати увагу та які цілі ставити. Взяти участь могли всі, хто заповнив форму реєстрації.

🔗 Source