Англійська мова – провідний предмет Національного мультипредметного тесту для українських вступників

Національний мультипредметний тест (НМТ) є важливим етапом вступної кампанії для українських абітурієнтів. Згідно з даними Українського центру оцінювання якості освіти, найпопулярнішим предметом вибору серед майбутніх студентів є англійська мова. Після неї, найбільший інтерес проявляється до географії, біології та української літератури. Розглянемо детальніше особливості НМТ та його роль у вступі до закладів вищої освіти в Україні.

Національний мультипредметний тест: популярність англійської мови серед абітурієнтів

За словами директорки Українського центру оцінювання якості освіти Тетяни Вакуленко, найпопулярнішим предметом вибору серед майбутніх студентів, які складають Національний мультипредметний тест (НМТ), є англійська мова.

Після англійської мови, найбільший інтерес абітурієнти проявляють до географії, біології та української літератури. На жаль, фізика, хімія та інші іноземні мови, окрім англійської, не є надто популярними серед вступників.

“Учасники НМТ одразу після завершення тестування можуть ознайомитися зі своїми результатами в тестових балах. При цьому, на відміну від традиційного ЗНО, вони не мають можливості подати апеляцію, оскільки НМТ складається лише із закритих тестових завдань.”

Центр оцінювання ухвалює адекватні рішення для всіх учасників у разі виявлення помилок, наприклад, при внесенні ключів під час макетування тестів, забезпечуючи прозорість та справедливість оцінювання результатів.

Отже, англійська мова беззаперечно залишається найбажанішим предметом вибору для абітурієнтів, які складають Національний мультипредметний тест як один з ключових етапів вступної кампанії.

🔗 Source