Дослідження якості освіти в умовах воєнного стану: тенденції та виклики
Нещодавно Державна служба якості освіти України (ДСЯОУ) презентувала результати другого етапу загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти у школах України. Це дослідження допомагає виявити ключові тенденції та виклики, з якими стикається система освіти в умовах повномасштабної війни.
Ключові моменти дослідження:
- Зросла частка шестикласників, які продемонстрували достатній рівень навчальних досягнень. Імовірно, це пов’язано зі збільшенням кількості учнів на дистанційному навчанні.
- Шестикласники показали незначне поліпшення результатів як з математики, так і з української мови.
- У восьмикласників спостерігається зниження середніх балів, особливо з математики.
- Учні, що продовжували навчатися дистанційно або в змішаному форматі, продемонстрували нижчі показники успішності.
- Загалом результати тестування залишаються на “середньому” рівні, хоча простежуються і деякі позитивні тенденції.
Керівник ДСЯОУ Руслан Гурак зазначив, що дослідження підтвердило прямий зв’язок між якістю викладання та успішністю учнів. Водночас воно показало, що вчителі змогли забезпечити освітній процес на належному рівні навіть в умовах війни.
“Ситуація, що склалася в Україні, змушує шукати нові альтернативні способи організації навчання, такі як ліцензована дистанційна школа “Оптіма”, яка забезпечує безперервний освітній процес навіть у форс-мажорних обставинах.”
Це дослідження ДСЯОУ вже друге за рік, що дає змогу простежити динаміку та порівняти результати. Раніше ми також розповідали про оновлення навчальних програм для 5-7 класів Нової української школи.
🔗 Source