Міністерство освіти і науки України: комплексна політика для подолання освітніх втрат
Міністерство освіти і науки України розробило комплексну політику для подолання освітніх втрат і забезпечення якісної освіти для всіх категорій учнів в Україні.
Міністр освіти і науки Оксен Лісовий зазначив, що через війну учні в Україні розділені на різні групи – ті, хто перебувають за кордоном, внутрішньо переміщені особи, діти на прифронтових територіях та тимчасово окупованих територіях. Для кожної з цих категорій необхідно створювати спеціальні умови для навчання, щоб забезпечити якісну освіту та подолати освітні втрати.
Дослідження показують, що учні в Україні відстають від освітньої програми щонайменше на два роки. У 2022 році відставання становило від півтора до 2,5 року, а з урахуванням майже двох років дистанційного навчання в умовах стресу через війну, ситуація лише погіршилася.
Міністр наголосив, що перемога України означає відбудову сучасної держави з сильною економікою та інноваційним людським капіталом. Для цього Міністерство освіти і науки у співпраці з віцепрем’єр-міністром Михайлом Федоровим запустило комплексну політику “Школа офлайн”, яка має на меті повернути 300 тисяч українських учнів до очного навчання.
Отже, Міністерство освіти і науки України активно працює над подоланням освітніх втрат та забезпеченням якісної освіти для всіх категорій учнів в Україні, незважаючи на виклики, спричинені російською агресією.
🔗 Source