Удосконалені додатки для електронного навчання в Україні: Підвищення доступності та офлайн-доступу

Відповідно до нещодавніх змін, електронні освітні додатки в Україні мають забезпечувати легкий доступ до навчального контенту як онлайн, так і офлайн. Тепер користувачі можуть повністю або частково завантажувати контент на свої пристрої і використовувати його навіть без підключення до Інтернету. Ця зміна має на меті покращити якість та зручність використання додаткових освітніх ресурсів, зробивши їх цінним доповненням до друкованих підручників.

Оновлені вимоги до електронних освітніх додатків: сприяння доступності та офлайн-режиму

Відповідно до останніх змін, електронні освітні додатки в Україні повинні забезпечувати легкий доступ до навчального контенту, як в онлайн-, так і в офлайн-режимі. Користувачі тепер можуть повністю або частково завантажувати контент на свої пристрої та використовувати його навіть без підключення до Інтернету. Єдиним винятком є матеріали, розміщені на зовнішніх ресурсах, на які е-додаток містить посилання.

Крім того, сучасні електронні додатки до підручників мають відповідати низці вимог:

  1. Можливість перегляду відео, зображень та аудіофайлів без необхідності встановлення додаткових плагінів.
  2. Доступність контенту та інтерактивних функцій через веб-браузер, без потреби у додаткових платних програмах.
  3. Адаптація вмісту та інтерфейсу до розміру й роздільної здатності екрана пристрою користувача.
  4. Зберігання облікових даних на серверах, розташованих в Україні, із сертифікатом КСЗІ.

Ці зміни спрямовані на підвищення якості додаткового навчального контенту, забезпечення його доступності та зручності використання для здобувачів освіти. Е-додатки стають цінним доповненням до друкованих підручників, розширюючи їхні можливості за рахунок сучасних технологій і сприяючи покращенню освітнього процесу в цілому.

Варто зазначити, що ці вимоги є актуальними, оскільки в Україні спостерігаються проблеми зі шкільними підручниками через російську агресію, зокрема, атаку на друкарню в Харкові. Тому електронні освітні ресурси набувають ще більшого значення.

🔗 Source