Якість дистанційної освіти в Україні: виклики та шляхи вдосконалення

Міністр освіти та науки України Оксен Лісовий визнав, що якість дистанційної освіти в країні залишається неоднорідною. Він підкреслив важливість забезпечення учнів, які не можуть повернутися до очного навчання, якісною онлайн-освітою, а також збереження національної ідентичності серед учнів-біженців.

Якість дистанційної освіти залишається неоднорідною – міністр освіти Оксен Лісовий

Під час пресконференції міністр освіти та науки України Оксен Лісовий наголосив на різному рівні якості дистанційного навчання в країні. За його словами, часто така освіта не є достатньо високоякісною.

“Сьогодні ми працюємо як над рішеннями, що забезпечують доступ до очної освіти, так і над тими, які нададуть дітям, які не можуть повернутися до очного навчання, якісну онлайн-освіту. Це стосується забезпечення гаджетами та відповідними цифровими рішеннями, які будуть представлені на освітньому саміті”, – заявив міністр.

Окрім того, Лісовий підкреслив важливість:

  • перезавантаження психологічної служби в школах
  • формування в учнів навичок стійкості та психологічного самозахисту
  • посилення спроможності вчителів працювати з дітьми, які зазнали травми

Міністр також наголосив на необхідності збереження національної ідентичності серед учнів-біженців. За його словами, Україна створює канали впливу на своїх громадян за кордоном через вивчення українознавчого компонента, і міжнародна спільнота допомагає у цьому процесі.

Загалом, освітянське керівництво країни приділяє значну увагу як питанню якості дистанційної освіти, так і збереженню ідентичності українських учнів, які навчаються за межами України.

🔗 Source