Розширення можливостей студентів через різноманітні освітні підходи: Досвід Японії та Кореї

У світі, що бореться з конфліктами, історії освітніх профспілок Японії та Південної Кореї є променем надії, демонструючи, як школи можуть розвивати культуру миру та порозуміння. Ці сусідні країни зі складною спільною історією знайшли спільну мову у використанні освіти як потужного інструменту для примирення та демократичного прогресу.

Розширення можливостей студентів за допомогою різноманітних освітніх підходів: Досвід Японії та Кореї

У світі, що бореться з конфліктами, історії освітніх профспілок Японії та Південної Кореї є променем надії, демонструючи, як школи можуть розвивати культуру миру та порозуміння. Ці сусідні країни зі складною спільною історією знайшли спільну мову у використанні освіти як потужного інструменту для примирення та демократичного прогресу.

Освіта через ЗНО: Формування мирного та інклюзивного майбутнього

Профспілка вчителів Японії (JTU) поставила миротворчу освіту в центр своєї місії, розмірковуючи про воєнне минуле країни та докори сумління освітян щодо їхньої ролі. Як підкреслив Тамакі Теразава, директор з міжнародних зв’язків JTU, “формування мирної і демократичної нації залежить від сили освіти”. Профспілка виступає за навчальну програму, яка визнає агресію Японії, а також її жертву, гарантуючи, що помилки минулого ніколи не повторяться.

Громадянська освіта: Виховання міжкультурного взаєморозуміння

Підтримуючи цю думку, Хюнсу Хван, міжнародний секретар Корейської профспілки вчителів і працівників освіти (KTU), підкреслив важливість миротворчої освіти в Південній Кореї. Він пояснив, як такий підхід озброює учнів необхідними навичками, ставленням і знаннями для зміцнення миру і сприяння міжкультурному взаєморозумінню, особливо в контексті поділу Кореї і протилежних урядових підходів до Північної Кореї. Хван підкреслив прихильність КТУ до мирного возз’єднання і важливість історичної точності в освіті.

STEM-освіта: Розвиток науки і технологій для кращого світу

У той час як світ бореться зі складними глобальними викликами, освітні профспілки Японії та Кореї також присвятили себе просуванню STEM-освіти (науки, технологій, інженерії та математики). Розвиваючи науково-технічну грамотність, ці профспілки прагнуть надати учням можливість стати агентами позитивних змін, використовуючи силу інновацій для вирішення нагальних проблем і побудови більш сталого майбутнього.

Вища освіта: Розвиток критичного мислення та демократичної участі

Прихильність до освіти не обмежується початковою та середньою освітою: профспілки в обох країнах виступають за трансформаційну роль вищої освіти. Вони підкреслюють важливість розвитку навичок критичного мислення, заохочення студентів до взаємодії з різними точками зору та сприяння глибокому розумінню демократичних принципів. Такий цілісний підхід до освіти готує молодих людей до того, щоб стати активними та поінформованими громадянами, здатними сприяти прогресу і позитивним змінам у своїх громадах та за їх межами.

Спільні зусилля заради мирного майбутнього

І Теразава, і Хван підкреслили вирішальну роль освітян у сіянні насіння миру серед учнів і необхідність співпраці між сусідніми країнами для просування миротворчої освіти. Спільно працюючи над створенням більш мирної та дружньої світової спільноти, ці освітянські спілки формують майбутнє, в якому відзначатиметься розмаїття, а діалог перемагатиме над конфліктами.

🔗 Source